Tuesday, August 11, 2009

Guess Who?

Kalau orang sembahyang, dia nak sembahyang. Alhamdulillah... sejuk perut ibu mengandung.

Tapi..

Tak perlulah pakai telekung Imannn oiii....



5 comments:

LITTLE DEWA said...

hahhahah! sudah silap daaa abg iman :p

ummi said...

LD ~ ni kes jadi peminat tegar maknya. apa maknya buat, dia nak buat. pastu pasal dengki kat kakak dia satu hal lah. apa kakak ada, dia nak jugak. sabor je lah

Tyha said...

Sama kes dgn Naufal,kalo mak pakai tudung dia nak pakai tudung,Mama pakai telekung dia pon nak pakai!
Akak jgn dengki...semua org leh menang kalo rajin..kekekekeke!

CT said...

tapi cam comel jek kak ti...ehehe

ummi said...

tyha ~ kalau kita kata dia boyyyyy pun dia nakkkk jugak pakai tu. abah dia pakai apa tanak pulak dia ikut isk

CT ~ comel? he he. jenuh layan dia nih.. ada je idea dia