Tuesday, August 25, 2009

Bibik's Side Effect

Saya sudah naik 2 kg.
Dagu saya sudah berlapis-lapis.
Perut saya makin tak kempis-kempis.
Tadi terserempak dengan ex boss saya.
Dari seberang jalan dia kepak-kepakkan tangan nak kata saya sudah tambah isi.
Saya angkat tangan , thumbs up.
Ya kawan-kawan, side effect ada Bibik begitulah....

10 comments:

Ummu Auni Afif said...

dah berapa kilo sekarang ni?
meh saya nak judge gemuk ke idak
hihi

ummi said...

aini ~ lom capai tahap gemuk lagi lah. target berat 52, okay tak? hasben akak bising sbb yang gemuknya perut je...

sikulat said...

semalam jumpe k.tie.. kalau dia tak bagitau berat dah naik.. obviously mmg ada double chin.. hehehe..

kaktie.. marila kite meluangkan masa bersenam aerobik di rumah..

ummi said...

sikulat ~ owhh... lupa... satu lagi gemok dagu ha ha ha makcik kena beli beskal la la la

CT said...

ala...kak ti comel je..naik sket je xpe...:) itu tanda bahagia...hehehehe

ummi said...

CT ~ org kata, kalau org bgtau yang baik2 pasal kita, amin kan aje. aminnnnn... semoga akak comel sentiasa ahaks. takdelahh... comel dimata suami ku aje dah cukup.

ME said...

Baik jaga2 from now ... sementara masih muda .. like me, metabolisma dah kuranga.. sushnya nak turunkan

Anonymous said...

hehehhe...tgk mcm aku ni...tak pernah nak turun2 walau tak da bibik.kalau ada bibik mau terusan naik..waaaaa..

p/s: target nak turun masa bulan posa ni.kalau ada perubahan dan ko terserempak ngan aku ko tegur la..kalau tak da perubahan kau diam jer ler..aku paham la tu...


-tikus munduk-

ummi said...

tm ~ ko baik jgn ambik bibik weii. nanti ko ada byk masa nak makan he he

Julie said...

alamak, kensel niat nak ambik bibik..