Sunday, May 16, 2010

Lake Valley, BTHO

Petang tadi pi Lake Valley, tempat saya biasa pergi jogging... err... briskwalking. Sejak first time ber-exercise kat sana, it's always sebelah pagi. Almost always, my day starts early. By 7 dah keluar pi Lake Valley. Thing is, anak-anak masih terpisat-pisat lagi kalau nak ajak ke tasik. So, bawak lah sebelah petang.

It's been a while since the last time depa pi tasik. Now, dah ramai sangat orang. Nak main kat playground tu pun budak-budak kena take turns. And the lake is now full of fishes, big fat ones. Ada pulak budak-budak jual fish food (padan lah ikan gemuk-gemuk sangat!) And since sekarang ni agak berangin, ada jugak yang jual layang-layang dan ramai yang main. Memang meriah lah. Jom layan gambar..


Iman trying out the swing. Kalau dulu memang big NO NO dia nak naik. La ni steady jek. Go Iman Go!


Adam dengan Bibik Ros. Muka 'stunt' pasal baru bangun tido heh heh


Big fast fisher. Tengah berkerumun kejar makanan.

Hak yang berlonggok belah kiri ni berbaris bagi ikan makan.

Semi-D tepi tasik. Pernah berangan nak dok sini tapi berangan je laaa..

Sebahagian kecik dari budak main layang-layang..


2 comments:

Anonymous said...

aku dulu masa anak2 kecik2,suka bawak diorang gi tasik ttwangsa.sekarng ni semua dah besar..aku lepak kat umah jer ler sebab sabtu dan ahad schedule full-diorang tuisyen.aku pikir nak start balik menanam pokok la.

p/s:umah aku dah besar pokok palm.kalau ko berminat, nnt ada anaknya aku kasi ko.kat luar mahal.yg kecik jer dah rm80.

~mek~

ummi said...

mek ~ sku lom terjebal lagi anto budak2 pi tuition setakat neh. tapi elok lah ko tanam2 pokok mek oii... ni asik ternak badan jerr.. jgn marah eh