Friday, April 30, 2010

Tension!

Hari ini saya sangat tension. Susah sangatkah nak faham kesusahan orang lain? Mungkin sebab sendiri tak pernah menghadapi situasi seperti saya, maka dia susah nak terima apa yang berlaku? Mungkin kalau dia sendiri perlu melaluinya baru dia faham? Saya bukanlah baik sangat, saya tidak mendoakan apa-apa kesusahan buat orang lain. Saya sedih bila saya terangkan masalah saya, dia endah tak endah. Tidak faham atau mungkin tak mahu faham. Mana-mana lah.. hak dia untuk bersikap macam tu dan hak saya untuk bersedih.

The consolation I got is, ada call from HabibJewels. Yess... my bracelet is ready for pick up.. la...laa..laaa...

2 comments:

julie.yaacob said...

kaktie, ada org mmg jenis tak faham kesusahan org, kadang2 dia menambah lagi keserabutan kita.. redha jelah org mcm tu.. allah tu maha adil..

and sometimes, mcm kaktie cakap, maybe kita tak tersedar apa kekurangan kita kat org lain, maybe juga itu balasan cash utk kita.. sabar2kan jela eks.. sib baik ada calling dari en habib.. hehe

ummi said...

julie ~ i guess that's one way Allah makes me 'muhasabah' diri kan. but i still rasa sakit hati dgn orang itu, boleh?