Monday, May 21, 2012

Dinner Date @Mahbub Bangsar

Food, is my weakness.Well, among many other things actually. Despite my size. Eh, macamlah kurus sangat kan. Well maybe. But not kurus kering like I used to be. If there's a term kurus basah, then maybe I can fit in that group :D

I work in Bangsar area. On rainy days, traffic can be desperately slow at peak time. Baik yang menghala ke Jalan Bangsar. Baik yang menghala ke Federal Highway. Sama je. So? Lencong ke Bangsar, Mahbub, one of favourite joints. Layan Roti Nan yang panas-panas..Time hujan-hujan...

Strawberry Lassi. Mine. Tak habis pun. Tu lah degil. Patutnya hujan-hujan minumlah Teh O panas ke, Nescafe O panas ke. Fancy drink, selalunya tak habis. Kalau keluar dengan kawan-kawan pun, depa punyalah pesan ice-blended nama-tatau-nak-sebut. I'd stick to tea or coffee. Sangat conventional okay.

Minum Nescafe O je Yang? Last-last I pow-ed that. He had to drink my Lassi.Kejam? Takkkk. Tak baik membazir kan.Suami isteri saling lengkap melengkapi :P

Sup Kambing! For him. I know ramai orang tak makan kambing. Untuk makluman, sedap taw.

We both had Garlic Butter Nan. One each. That Ayam Tandoori was mine.


By the time we hit back the road, the traffic has eased up and we had a relatively smoother traffic. 

Gendang gendut tali kecapi. 
Kenyang perut suka hati :D :D

Gendang gendut tali kecapi
Perut gendut susah hati :D :D

No comments: