Monday, June 14, 2010

New Found Hobby.. Too Bad Its Pricey Too

Helppp!!!! I have a new obsession. Too bad it's pricey too. Acik dah mula hobi beli emas okay. Scary huh, especially when bulan depan sudah tara kerija yang masuk gaji.. Untuk meng-consolekan diri, gold is an investment kan? Kan? Kan? I am starting a collection for the kids actually. One year, one dinar each, how's that?

ps - nantikan update tertunda percutian kami di Cherating pulak yerr.. as for now, I have loads to do (and yet have time to update and tell just this???)

4 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha..tapi kan aku rasa umur pun memainkan peranan dlm hobi nie..

p/s;16hb ni aku turn bawah..huhhuhu

~MEK~

ummi said...

mek ~ aku stuju.. padan le zaman masa muda2 aku heran tgk makcik2 beli emas cam apa jekk... skrang aku pon level makcik2, aku tau perasaan itu heh heh. aku bli dinar, bukan brg kemas, kasi bday present anak aku.

y@tipruzz said...

no guilty feeling if it's gold :p

Anyway bulan ni target saya tersasar dr gold ke handbag...tu baru guilty!!!

ummi said...

yati ~ kannn... kann... btw, i got them already. nanti nak updet kat sini heh heh