Friday, September 11, 2009

Perkongsian..


..yang tak berapa strategic.

Dengan siapa? Iman!

Dia suka sangat ambik barang-barang saya,.. losyen ke, moisturiser ke, perfume ke.
Yang 'terharu' saya dibuatnya, facial mosturiser saya disapu ke tangan ala-ala losyen tangan.
Pastu, perfume saya, disembur dibadan dia macam sembur nyamuk.

Sekarang, mosturiser saya sudah yilek.
Perfume tinggal separuh. Kalau ikut cara saya pakai, mmg suku pun belum habis guna kot.

4 comments:

Ummu Auni Afif said...

kira boleh lah pau en tebby minta belikan baru
*evil laugh*

ummi said...

aini ~ tak sanggup dah ngepau pas dapat jam aritu. he gave me sth else as well sebenarnya. semalam dah pi bli bio essense.

Anonymous said...

huhuhu...,,perfume yg tak sanggup tengok tu...

Tm

ummi said...

mek ~ semlm lagi terkujat aku. si Iman tgh spray perfume kat kosi. pastu lap2. macam cuci lah. sabor je lah aku.