Thursday, August 14, 2008

Olympic Anyone?

Acara cuba-cuba menggulingkan diri. Badan aje lepas, kepala idak. Pastu mengamuk sampai merah-merah muka he he.





7 comments:

matasipit said...

kih kih kih.. go adam go!!

abi said...

sempena olimpik ini, teruskan perjuangan!!

berkenaan iman, terlalu awal untuk kata dia autistik. sebab tu doktor buat temujanji dengan psikiatri. untuk pastikan itulah. terapi pertuturan, buat saja. banyak je terapi swasta di kawasan lembah klang. tapi kalau boleh, cari terapi perempuan. lebih bagus. ketua jabatan terapi pertuturan HUKM cemerlang. :)

kaezrin said...

go go go...

ahaks....laju jugak si adam ni...

ummi said...

matasipit ~ sian lak tgk dia kengkadang. siap bunyi mulut tu macam2 komplen, tak lepas2 jugak.

abi ~ thanks. iman, yes too early to tell. i hope it's not autisme.

elin ~ tengah2 tido malam pun nak cuba roll over jugak. mmg giat betul usaha mamat nih.

Tyha said...

Wah baru 3 bulan dah nak pusing2 ye en adam?

Alhamdullillah...lega bila dengar tentang iman punya perkembangan..;)

Ajzie said...

wahhhhhh dah besar da adam.. sekejap aje masa berlalu.

ummi said...

tyha ~ sebab dah biasa berguling cari ***** mak dia malam2!

ajzie ~ itu lah. rasa cam baru je melalui zaman2 uwek2 tu.. tup2 budaknya dah 3 bulan dah.