Monday, October 05, 2009

Fotostat Siapa?

Selama-lama ni orang kata muka Iman fotostat muka saya. Balik Tgg raya hari tu, ipar-ipar saya terjumpa gambar-gambar nostalgia. Antaranya gambar suami saya masa kecik-kecik. Raut muka, cara mata memandang, renungan sama sebijik sebijon cam Iman. Malangnya saya tak ada kesempatan nak scan gambar tu. Tapi, cuba tengok gambar-gambar kat bawah ni. Ni ambik masa cuti raya baru-baru ni.


So, anak ummi kah? Atau anak abah?

7 comments:

abi said...

i will go with father. :)

hot mama said...

potostet bapaknyer..hehe

myza said...

opt for abahnye jugek..hihi. gaya sebijik sejibon ni :)

sikulat said...

lenkali akak amik je gamba lama snap ngan camera aje.. pegi tmpt lighting bagus sket.. pastu snap je gamba..

hehehe.. saya selalu buat kebelakangan nih.. especially gambar2 prior zaman digicam nih..tak mane ntah pilemnye

Tyha said...

Gi Masjid Kristal ke? Tyha first time gi sana dah suka landskapnya cantik.

Iman mcm abah dia...;)

Zuedin said...

not to say more...and the winner goes to....abahnya ekekekkeke

ummi said...

abi ~ kan.

hotmama ~ dah tukar mesin fotostat kekdahnya. dulu sebijon ummi.

abah ~ ha, anak Ismadi rupanya!

sikulat ~ ni beyond re-photo smah. kelabu asap habis.

tyha ~ cantik kan. sayang time tu dah nak senja, gambar tak cantik sangat.

zue ~ abahnya *beams with pride*