Saturday, February 14, 2009

Tagging Game


:: Copy badge "2008 cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkn di blog anda.
Tu kat atas tu ha.


:: Link / n citer kan kembali siapa yang memberi award ini kpd anda.
Sikulat ~ Yang saya kenal sejak dia bujang lagi. La ni dia dah anak 2. Mula-mula jumpa dia kat Wisma Telekom yang banyak tikus tu. Pastu kami sama-sama tercampak ke tempat mengutip hutang. Dia dah melebarkan sayapnya ke unit lain sejak tahun lepas. Ku masih kira hutang..

Yati ~ Yang ku kenal melalui kawan-kawan saya. Rupanya dia ni super junior sekolah saya. La ni ofis dia sebelah bangunan ofis saya. Kadang-kadang lunch sama. Oh ya, Bumbo seat Adam tu akak lom nak jual lagi ek.


:: Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta / hobi diri sendiri
1. Saya berkeupayaan untuk mandi dalam masa kurang dari 5 minit. Tipsnya senang aje. Masa buka shower tap tu, basahkan badan sambil gosok gigi. Syampoo banyak-banyak so bila bilas terus jadi sabun. Ku takde maid okeh. Kena pandai multitask. Tapi kalo ku dapat peluang, masa mandi jadi lama sebab ku sental jua lantai bilik air.

2. I can be angelic at times. I can roar like a lion at times and I can purr like a kitty,.. at times ;-) Iya, personality berbeza. Adakah saya Dr Jekyl dan My Hide? Ohhh...

3. Saya suka makan megi tapi saya tak suka anak-anak suka makan megi. Aci tak? Saya dah ban megi dalam household kami. Saya tak makan sorok-sorok dari anak-anak. Saya kan berintegriti orangnya? Kan.. kan.. kan..

4. Last weekend saya ajak En Tebby shopping groceries dengan 2 troli. Sudahnya En Tebby forked out like RM800. Ampunnn Yang... diapers ngan susu aje dah berapa tawww.. Lately saya gila shopping. Tatau le ngapa. Nak kata pembawaan budak, saya tak le mengandung..

5. Saya ada kereta tapi saya tak drive. Not really drive lah. Setakat pusing-pusing dekat-dekat rumah tu adalah. Dulu saya dah drive to-fro ofis. Bila saya uwek-uwek kan Adam, trus stop. La ni start balik. Jangan uwek-uwek lagi udah le.

6. Kasut saya ada beberapa pasang tapi seme hitam. Memang ku monoton okay. Dull.

7. Saya ada strechmark yang mengerikan. Serious. Tak tipu. La ni sedang mencuba Bio Oil. Kalau berkesan nanti saya war-war kan eh.

8. I can whip-up good Nasi Minyak style orang Ganu Kite. Hasil tunjuk ajar MIL. Thanks Mi. But, each time I'm at that, Tebby'd hover over my shoulder to see if I get things right.

9. Dalam peti sejuk rumah saya sentiasa ada bawang kisar. Hasil tunjuk ajar MIL untuk memudah dan mempercepatkan proses memasak. Thanks Mi.

10. *Tolong jangan muntah*. Orang kata, saya kelihatan lebih muda dari umur saya. Tahun lepas pun ada orang teka saya umur 27 taww. Orang kata, bukan saya. Kalau diorang tipu, saya tipulah korang..

Anna/Su - tagmu ku buat nanti eh. Kena balik ambik gambar terkini dulu..

3 comments:

Farra Da Smiley said...

sis..i pon mandi cam u la!..nak ngaku pon malu, lg pon kita kurang dakikan ihiks

no4~takutnya..shopping sampai 2 trolleys..no worry..ur combine income lg besar dari periuk kitowang nii hihi..but from ur writing i know u love shopping

no10~u tak berjaya buat i muntah aa..dah preggy 4 months ni..tak muntah lg pon ihiks..alhamdulillah

Anonymous said...

akak, ku cam menggigil tadi...ku sangka mu suh ku buat tag begini..
habisla ku nak cita apa sampai 10 point..ekkeke

rupanya mu lom buat tag ku..ok sila sila cita pasal laman

NeroEcha said...

Tang strecth mak tak tahan tu...kihkihkih